onsdag 21 november 2012

Stegräknare till hund!

I vår familj har vi flera hundar, alla är pigga, busiga och inte minst, lätta på foten.
Speciellt bruna Tania, som ju faktiskt mest far fram som en tornardo i livet, bär sitt smeknamn "Tromben" med stil.

Och när jag säger stil, då tänker jag på hennes totalt halsbrytande framfart över stock och sten, hur hon bara flyyyyger nedför berg och kastar sig rätt ut i vatten, åar och diken. Hon hoppar över träd, sicksackar genom snår och far fram som en argentinsk virvelvind över åkrarna kring Vita Huset. Allt med tungan rätt i mun, och ett brett leende i sitt söta dobermannansikte.

Ofta funderar jag över hur många MIL hon egentligen lägger under sina tassar och bakom sig.

Nu behöver jag kanske inte fundera mer, en kompis visade mig just länken till stegräknare till hund. Det visste jag inte ens fanns.
Och så kunde jag lägga till en punkt på min Önskelista till Julen:-)


http://www.hundspa.se/stegraknare.php

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar