måndag 2 maj 2011

Flyttfåglar

Så har vi då bara vår lilla rödtott kvar, ensam myser han med mamma Yan Lin. Brorsorna bus har flyttat, och plötsligt blev det tomt och tyst (njae, sanning med modifikation!). Våra fyrlingar har varit aktiva, busiga och alldeles underbara. jag hoppas deras nya familjer får njuta lika mycket av dem som vi gjort, och att de får bli riktga glädjesspridare:-)

Här hemma är det sista dagen med F-Kullen, endast en liten kille finns kvar och sover sött på sin näsa, såhär mitt i natten.



6 kommentarer:

  1. Men så söt!!! Jag blir alldeles sjuk...
    /Katja

    SvaraRadera
  2. Skön stil. Längtar efter Goofy. KRAM Ammi

    SvaraRadera
  3. Katja - bli inte sjuk, vi har en här till er också:-)
    Vi skall ha Jean Dark fest i sommar igen, då får du se dem. (Om du inte kommer på fika innan)

    Ammi - han kommer snart:-)

    SvaraRadera
  4. Åååååhhhh sååå sööööt....tycker det är tarvligt att dig att lägga upp såna lockbilder...Älskar de där röda och såna "pjickiga/fläckinga" leopard stylen...
    suck...

    SvaraRadera
  5. Håller med Pernilla:-)))

    SvaraRadera
  6. Ulf kommer nog att utfärda besöksförbud för mig om jag andas nå't om kattunge också:-)). Kul med fest!
    Vi ses!
    Kram, Katja

    SvaraRadera