fredag 6 september 2013

Så här fina filtar har jag köpt till min bil!!!



En av bästa kompisarna fixade dunderbra pris på tjocka, fina supersköna wetbeds till min bil. Jag vill att mina vovvar skall ligga rent och snyggt, varmt och tjockt när vi åker någonstans, och då vi fick köpa nya wetbeds till så bra pris slog vi förstås till.

Vi har en modell större buss med fyra stora burar längst bak. Där tronar Twiggy och Tania längst ned i varsin kuppe och småhundarna uppdelade på två i överdelen. Alla har extramjuka vadderade dynor och ovanpå dem, de här wetbedsfiltarna.
För dagen var sproilans nya, mjuka och bara sååååå läckra i färgen - mjukt, inbjudande korallröda. Ja, ni fattar, megaerfina liksom.

Vi körde iväg på eftermiddagen, bilen rengjord, blänkteblänkte, och så längst bak, filtar mm som passar riktiga Prinsesshundar. :-)

Vi gick en långis, solen sken och det var knastertorrt på skogsvägarna, rent och fint. Tills Tania, the Muddog hittade en mysig liveinpackningsgrej att mojsa i.
Skit också.
Ibland blir jag verkligen TRÖTT på mina hundar.

Riktigt trött faktiskt.

Tania The Mud Dog Movie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar