tisdag 18 december 2018

Storleken har ingen betydelse


Så det så.

För en tid sen ställde de upp alla mina syskon, och Lillmatte fotade.

Tja, asså, hur svårt kan det va?
Jag kollade noga vad alla gjorde, och saken är den, det gällde BARA att stå och käka leverpastej! Plättlätt!
Några av de andra var trötta och ville inte - FAST de är stora! Trams. Jag bara väntade tills det blev min tur, och det var nära att det inte blev det.
Matte sade att jag var för liten. Och att ingen ändå ville ha en batterihund. Ha! Vaddå?!
Jag är alltid glad. Jag är alltid söt. Jag är svartast av alla. Jag är snäll. Jag älskar mat. Okej, och jag är lite envis.
Dessutom är jag lagom stor (enligt mig själv) och vem som är snyggast av alla syns ju lätt - jag såklart! Kolla nu när jag käkar leverpastej vad bra jag kan stå. Visst?
God jul på er!
/Nisse

Jean Dark Puff The Magic Dragon
Puffhane 6 v

Vill du läsa mer om Nisse?
Klicka  HÄR OCH HÄR


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vår P kull består av sju puffvalpar, hur man nu kan få så många i en och samma kull...... Vi på Jean Dark verkar ju ha något i vattnet, det ska liksom ALLTID bli många av en sort.

Stolta föräldrar är Jean Dark Making Memories som har flera cert och utställningsvinster. Mamma är den väldigt kände och vinstrike Barbie - MULTICH Europeisk Junior Vinnare'15 Dansk Vinnare 17 Norsk Vinnare'16 RCC Crufts'18 Jean Dark Barbie Girl
Båda är väldigt öppna, framåt och stabila hundar som älskar mat, människor och att hitta på saker med sin familj


För den som vill se fler kommer några syskon här;


Jean Dark Puffcorn Makes You Pop
Puffhane 6 v
Puffy Kind Of Style
Puffhane 6 v
Jean Dark Pinch My Fluff I´m A Puff
Puffhane 6 v 

Jean Dark Practise Makes Puffect
Pufftik 6 v
Jean Dark Puff It Up Pinky Puff
Pufftik 6 v

Jean Dark Puffibly Maybe
Pufftik 6 v 
Är Du intresserad av en liten kompis till familjen - kontakta oss gärna, vi har några valpar kvar

1 kommentar:

  1. Bedårande söta!! Nisse sötast så klart ;) Man blir så sugen på en liten puff igen, en agilitykines :)

    SvaraRadera