onsdag 18 december 2013

Julläsning

Idag har jag fastnat i alla måsten.
Julen är underbar, men innebär också många-måste-göra.

Efter vara-tvungen-sakerna kom posten och med den en tidning som verkligen fångade mitt intresse! 125 sidor bjöd detta julnummer på, och jag hade en Lilla Julafton redan den 18 december :-)

Proppfullt med vackra bilder, resultat, uppfödarintervjuer och roliga artiklar bjöd greyhoundklubben med redaktör på, allt spetsat med en massa fina och intressanta julannonser från landets olika kennlar som här visar upp sina finaste hundar och kombinationer.  Jag läste tidningen från pärm till pärm, och snart blir det zzzzzova och innan dess tänker jag läsa om allt en gång till. :-)
Jag älskar Julnumren av våra klubbtidningar!

År efter år har vi samlat dessa tidningar, nästan alltid tjocka och stinna, liksom sprängfulla av årets bästa och mesta av de fyrbenta vi är så intresserade av.

Greyhound är en ny ras för oss, och därför extra skoj att få ta del av en så informativ och proppfull tidning, full av positiva och roliga inputs. Det stärker gemenskapen och är förstås också väldigt kul att ta del av kennlarnas alla hälsningar



JULNUMREN är BäSt! 


1 kommentar:

  1. Förr om.åren var Dobermanntidningen också sådär härligt tjock och full med annonser :-). Jag bläddrade faktiskt igenom några av dem häromdagen. Galet mycket annonser och massor av sidor. Jag är så avundsjuk på dig ;-). /Ammi

    SvaraRadera