torsdag 12 december 2013

Bubblor

Idag bubblar jag inte precis av prat och glädje. Rosas kattungar mår inte så bra, och även om jag är en "van" uppfödare avskyr jag när de små blir ängladjur. När de lämnar oss fast de nyss kommit.

Ute är det grått och inne ramlar leran av hundarna. Jag städar i vårt hus och nere på pensionatet. Ni kan kalla mig Tant Grå.

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall skriva om? Hjälp kanske?
Vad tycker DU att jag skall skriva om - ge mig lite förslag! Har du frågor? Temaförslag? Tankar? Shoot. Jag är idel öra.



Under tiden visar jag två som bubblar. Av glädje och av dotterns påhittighet!
Galet vad man kan lära hundar, att bubbla i en skål liksom? Kolla in och få ett gott skratt - det får jag varje gång jag ser våra fina hundar :-) 










5 kommentarer:

  1. :-D
    Men hur får man en hund till detta? Så roligt och såå söt <3

    SvaraRadera
  2. :-D
    Men hur får man en hund till detta? Så roligt och såå söt <3

    SvaraRadera
  3. Skriv gärna om minnen/händelser, såväl roliga som konstiga mm som rör dobbisar! :-)

    SvaraRadera