söndag 21 juli 2013

Shopping är kul

Randigt kan vara fint


Igår var vi på hundutställning, och det gick sådär. Dvs, vi vann inte så för att trösta oss själva shoppade vi lite.
Shopping är kul, och det finns alltid en hel del att välja på i hundartikelhavet på en tävling.

När vi kom hem tittade jag lite på nätet och framförallt på min favoritsida på nätet, 4hotdogs i Danmark. De hade som vanligt ett HAV av halsband! Häfigt :-)

Ursnygg matskål



Prickigt är jag svag för...


En del gillar blommigt.
Inte jag :-)


Wow!
Tills jag såg priset - och jag ber om ursäkt - gallret. Fin liggplats tyckte jag, men inte som bur. 



Blingbling kan ju ALDRIG vara fel?


Fanns ingen o dobermannstorlek.
Kanske inte i dobermannplånboksanpassad heller :-) 

2 kommentarer:

  1. Nejmen inte kan du väl tycka att småhundar ska buras in i soffbordet för att människorna ska kunna fika ifred????????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Åsa - du har rätt! Jag har åtgärdat mitt inlägg. Jag tänkte faktiskt inte ens på att det var en bur, utan tyckte det var en kanonsnygg liggplats för hunden. Mina vovvar vill alltid vara nära och jag snubblar lätt på dem. Under bordet på egen filt kändes bra.
      Men INTE i bur. Sant

      Radera