tisdag 16 juli 2013

Bakom kulisserna

Igår fotade vi valparna sådär som vi uppfödare gillar. Uppställda efter konstens alla regler, fint och prydligt. Alla likadant, så vi lättare kan se för och nackdelar.
Tråkigt som husse skulle säga.

Idag har vi bara njutit av de små, myst i solen och fotat lite sådär gulliga kort också. Ja, inte jag, men döttrarna. Några bilder kommer här;
Ps, visst ÄR de söta! <3

Här ligger jag
Brun tik

Fast VIPS! Tar jag dina glasögon :-) 

De säger att jag är pussgurka <3
Blå hane

Klätterapan Rosa

Okey, jag gör det för en frolic!

Såhär? :-) 

Apport!
Svart omärkt tik

Middagsmys med familjen

Orange kille

Funderar....

Syskonskara och glad mammahund
Springa är KUL!
Röd hane


min-Min-MIIIIIN! 

Och några blev så trötta...
Mmmmmm! Mamma är bäst :-)
Gul tik 
Är en liten tjuv...
Och marodör...

Och så här ser det ut på riktigt, knappast så glamoröst.
Mest ont, svettigt och crowded.... :-D 



TACK Felicia och Ammi för alla fina bilder. Ni är så duktiga! 

23 kommentarer:

  1. Så j*vla söta!

    SvaraRadera
  2. Ett par av bebbarna har markanta hjärtformade tecken på fram på bringan, så oerhört söta <3
    :-D

    SvaraRadera
  3. Anna Lena Boucht17 juli 2013 kl. 07:18

    Så oerhört söta! Roligt att se dem i lite action.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så här små har dina gryn varit också :-)

      Radera
  4. Så fina... Underbar kull :-)
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Så underbara! Tur att man inser att man skulle vilja ha en 8-veckors Dobermann, men inte en ettårig ditto...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, de är onekligen söta. Och de blir onekligen aktiva och stora :-)

      Radera
  6. Tänk att valpar alltid framkallar mitt sämsta VILL-HA-jag oavsett ras. Jättesöta och fina med tror jag nog...:-)

    SvaraRadera
  7. Det borde vara förbjudet att lägga upp så söta/fina bilder på valpar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får hitta en blogg med fula bilder att titta på! haha!

      Radera
  8. Jag saknar ord och vill ha orange kille! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En orange tjej om några år kanske ;-)

      Radera
    2. Jo precis, mer passande kanske. Det är reptilhjärnan som "vill ha"!! :-)

      Radera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Gud vad underbara, jag som var valpsjuk innan... :)

    SvaraRadera