fredag 8 mars 2013

Dagens Tromb

Idag har Tania varit på T-centralen och miljötränat sig, och mig. För det är en P.ä.R.s att släpa runt på en glad, nyfiken och påhittig dobermann bland alla människor i rusningstrafiken. Efter uträttat ärende och en kaffe latte var det en ren njutning att hoppa in i bilen och styra kosan mot det lugna Sigtunalandet igen :-)

Sedan blev det långpromenad i solen och jag kan bara konstatera att det är fantastiskt att bo på landet, och inte vara asfaltstant... :-)

Väl hemma blev slutet på veckan riktigt bra, då Tanias provresultat låg och väntade i brevlådan. Kul att hon nu är UA på sina höfter, ögon, tänder och sköldkörtel :-)

Vi avslutade med en ståbild och lek med våra minihästar - bild kommer.


Tania de Akido San 14 månader



3 kommentarer:

  1. Kom o hälsa på när du miljötränar i stan! Jag är så glad över att mina damer som inte gillar stora svarat hundar gör ett undantag för Dobermann - det kan bara var ett resultat av att de har fått umgås med era trevliga hundar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en bra idé! Då kanske jag kommer mig för lite oftare... :-)
      Nu när vi skall bli med valp igen så behöver jag dessutom åka och miljöträna oftare, jag skall absolut höra av mig! Roligt ;-)

      Ännu roligare att höra att dina fröknar gillar dobermann (Vem kan inte göra det? Heeeelt objektivt)

      Vi ses!

      Radera