torsdag 21 december 2017

Helt galet ....


Idag är det torsdag.
Och i förrgår var det tisdag. Då lade jag ut en text med mina tankar om hundar med dåligt temperament och mina tankar kring det.

Det verkar vara ett ämne som berör, för intresset visade sig vara helt galet stort. På två dygn har mer än 15 000 människor besökt bloggen, och läst inlägget, och jag har fått hur mycket respons som helst i form av privata meddelanden, sms, brev och telefonsamtal.

Ganska häftigt hörni! 😍

Jag känner mig helt överväldigad att så många har läst vad jag tycker och tänker, och stolt och glad över alla gulliga och snälla meddelanden ni skickat mig - TACK!

Men mest av allt är jag glad att se att ämnet berör, och att vi är så många som tänker samma sak. Det kan bara bli bättre för våra fyrbenta med andra ord.

Mentalitet ÄR viktigt! 💗





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar