fredag 17 juni 2011

4 x CHAMPIONS

Jag hittade en fin bild som jag knyckte. Att bara ta den och njuta själv räckte inte, jag lägger ut den och delar den gärna med fler:-)

Bilden föreställer fyra av våra fantastiska hanar, när de som bäst deltar i Championklassen på Svenska Dobermannklubbens rasspecial för kort tid sedan. 
Tre av dem blev placerade, inte helt oangenäm merit för kenneln.

Men oavsett meriter och placeringar, så är det fantastiskt för mig som uppfödare att få se de fina herrarna på bild!



Från vänster: 
KORAD C.I.E NO UCH NO V- 10 TYSK CH (VDH) NORDJV-08 JEAN DARK KANON 
KORAD DKCH SE UCH LP I SPH I JEAN DARK JACKPOT 
KORAD TYSK CH  JEAN DARK INCANTO 
KORAD BH ZTP V1A NUCH TYSK CH  C.I.E VICE WORLD WINNER -08 Scand DobV-08 OG-SÜD AUSTRIA WINNER- 08 NORDV-06 SDV ungh-06 KBHV-09 NO V-09 SDV-10 JEAN DARK GRABAZZI 

TACK Peter för bilden, hoppas det var okey att jag stal den:-)) 

3 kommentarer:

  1. SNYGGINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Glömde säga grattis till Pernilla.
    GRATTIS PERNILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vi möts väl nästa år igen i Skåne!!!!
    Vi kan väl ha en avelsgr. med Dallibarnveteraner!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Fyra fantastiska champions. Jag är så stolt över vår Kanonkille. :) Ammi

    SvaraRadera