fredag 14 oktober 2016

Men ååååååhhhhhhhhh!!!!!







ALLA - och då menar jag verkligen ALLA - som känner mig VET att jag älskar bröllop!! Jag har längtat ett helt liv efter att alla mina kompisar ska gifta sig -och förstås bjuda mig- så jag kan få gå, drömma mig bort, njuta av de vackra kläderna (K.LÄ.N.N.I.N.G.E.N) och maten. Ja, jag ska såklart grina en skvätt och vara sentimental också.

Nu till problemet; Mina kompisar gifter sig inte!
Och grejen är att vi har varit vänner länge. Jag menar; LÄÄÄÄNGE. Det hjälps inte - de gifter sig inte ändå!!
Och här kommer nästa problem - vi är så gamla så de flesta har hamnat i stadiet vi-har-fått-barn-och-testat-villa-vovve-volvo-och-allt-annat-med-för-den-delen-så-nu-finns-inget-kvar. Och sen skiljer de sig.
UTAN att ens varit gifta!!!! Helt sjukt.

Och så går det typ ett decennium, och den här BÄSTA vännen jag har träffar en ny kärlek. YES! Bröllop tänker jag. Men näe då.
Vännen säger snusförnuftigt att hon och Mr X minsann är så mogna, gamla och allt det där att de bestämt sig för att strunta i att gifta sig.
??? What!
Borde man som vän inte tänka lite på sina kompisar?

Nåväl och hursomhelst, mina vänner gör inte det. Tänker på mig alltså.
Så något bröllop de närmaste åren lär ju inte finnas på världskartan. Jag har gett upp. (Nästan iallafall)

Men så såg jag den här, och nytt hopp tändes; Jag. ska.få.gå.på.brölloooooooop!!!! Halleluljah!
Kan det bli bättre? Hund, tävling, bröllop och Stora Stockholm.

Hans - I LOVE YOU! Stora Stockholm kommer bli faaaaantastiskt! (Hur ska du kunna bräcka detta 2018???)

Om ni inte hittar mig runt ringarna, så sitter jag och bölar längs ringside. Och det är INTE hundarna jag kollar på!

Läs om BRÖLLOP på Stora Stockholm HÄR





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar