fredag 28 november 2014

Dreams come true....




Det där med att drömmar kan bli verklighet.... Stämmer det?

Jag tror det faktiskt. Inte alltid, för jag har en massa, massa drömmar som jag drömmer hårt och ihärdigt, men det händer liksom ingenting. (Irriterande) Men om sanningen ska fram, så har en hel del av mina önskningar och drömmar genom åren uppfyllts.

Hur och varför är jag osäker på. Men jag tror att man kan allt man vill - och lite till. En klok och älskad människa lärde mig nämligen det för en hiskans massa år sedan.

Alltid har jag fascinerats av hästar, även om hunden nog ligger mig varmast om hjärtat (måste man egentligen välja?) och ända sedan barnsben har jag beundrat stiliga och eleganta hästar lite sådär, alldeles extra.

Tänkt att en dag skulle det vara fantastiskt om en sådan där explosiv, vacker och speciell häst kunde bo hos oss.

Nu har den dagen kommit - och vi hälsar finaste Martha välkommen till Vita Huset! Grattis Sofia med din nya vän, hoppas ni kommer att trivas ihop!
Själv ska jag njuta av att vila ögonen på henne varenda dag :-)












Här är Marthas fina pappa

1 kommentar: