fredag 1 november 2013

Snö

Roligt dag! Och lång dag till ända. Fast nu fortsätter den på E4:an och det är mindre kul.

Idag har vi varit i Växjö där jag har gått elev, sett många fina hundar och lärt mig massor av en duktig domar-lärare. Tack Kalle :-)

Nu fortsätter färden mot Danmark och vi äter godis, babblar strunt och är glada. Dansk vinnare är nästa stop och vi längtar till helgens tävlingar och inte minst att träffa våra norska vänner på plats.

Visst låter allt positivt? Jag kämpar, för den monotona, grå och fula vägen framför mig är föga kul.
Jag avskyr att dra fram på motorvägarna... Trååååkigt!

Förresten såg vi SNÖ utanför hallen i Växjö.
Som en påminnelse om att julen snart är här.

1 kommentar:

  1. Men fördelen med motorvägar är ju att det slukar mil ju och det uppskattar jag!!!!!!!!!!!!!!!! LYCKA TILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera