torsdag 31 oktober 2013

Gäääääsp - skrynklorna är här!

Igår gick jag och lade mig lite sent. Tänkte jag skulle överleva resan till Växjö ändå. För idag skall vi åka några stycken på en utställningstrip.

Så iallafall - jag gick och lade mig - lite sent. Sov någon timme och så var det dags. Sally fick sina bebisar! Duktig skötte hon allt och i gryningen låg fem små nakenfisar framför mig i bolådan tillsammans med sin stolta mamma.

Och jag fortsätter nu hålla mig vaken till kl 21 ikväll, då vi enligt GPS:en skulle vara framme.

Time will tell. Hua!

Förresten skall de små heta på bokstaven Z, och det skall vara kändisnamn, ni vet typ Zlatan, Zara Leander och sånt.
Kom GÄRNA med förslag. Tack :-)



7 kommentarer:

  1. Grattis till småskrynklorna :)
    Självklart måste ju någon heta Zlatan och så kanske ytterligare ett fotbollsnamn Zinedine Zidane.

    /Lillemor

    SvaraRadera
  2. Gamla superkändisen ZsaZsa Gabor - som fått flera efterföljare; ZsaZsa Tibblin, t ex
    Littertur/film: Zorro

    SvaraRadera
  3. Är du på Z med jag får min Z-kull om allt går bra andra advent
    Grattis till nakenfisarna
    Swen

    SvaraRadera
  4. Världens finaste nakenfisar <3 <3 <3

    Pussa på dem Anette

    SvaraRadera
  5. Grattis till dom underbara små skrynklorna!!!

    SvaraRadera