onsdag 30 oktober 2013

Andas igen!

Sötaste Happy är hemma igen från den låååånga resan.
Hon är lyckligt ovetande om all uppståndelse, och lever som vanligt;
Intar favvismaten, minglar med sina kattkompisar och sover mellan småhundarna.
Jag höll andan ett tag. Vår finaste Happy fick ingen WORLD WINNER titel, men solen skiner idag och jag lever ändå.
Och jag går runt med ett lyckligt leende, stolt som en tupp faktiskt.

Vår fina Happy har i år ställts mycket sparsamt, är det fem gånger? (Inte ens det har jag koll på) och har vunnit två BIS, en Scandinavian Winner Titel och en NOMINERING på WORLD CAT SHOW, där hon förövrigt fick cert också.
Indeed ett bra år.

Bäst av allt är att Happy heter Jean Dark, och är resultatet av eget arbete. Hon är hemmagjord om man får säga så, och det är bland det bästa man som uppfödare har.
Hemmagjort :-)


Happy blir Scandinavian Winner 2013
Fint visad av Jill som har La Bells katteri, och förstås Happys fina pappa. 
Klicka här och se HAPPY live Jag är inte så teknisk, men hoppas ni kan se klippet med Happy. Hon är ca 18 minuter in i filmen :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar