måndag 7 oktober 2013

Flyg å Far

Jag har hittat värsta fina avelshanen. Lagom stor, lagom, färg, lagom stamtavla, lagom utseende, lagom avelsresultat.
Nä, glöm lagom, tänk fantastisk istället!

Efter mycket prat hit och dit med Herr Fantastisk har hans ägare och jag kommit överens om att han skall få komma till Vita Huset och se om damerna här kan komma att tycka Herr Fantastisk kan passa dem i smaken.
Vi har kommit överens om resan hit, resan hem, eventuella fantastiskt kommande avkommor och ytterligare detaljer.
Allt är liksom klappat och klart!

Nu skall han bara hit.
"Bara".

Blä. Jag surfar på flygresor och svär. För jag AVSKYR att flyga. Och ännu mer avskyr jag att det är ont om resor och dessutom JÄTTEdyrt.
Det finns ingen därute som jobbar på typ SAS som vill bli bästis med mig??? Jag är jättejättetrevlig, sympatisk och babblar gärna i telefon om dagarna :-)

Suck. Nu - återgå till operation "FÅ HIT MR FANTASTISK" 




1 kommentar:

  1. Är herr Fantstisk en liten kines? En liten häst? En ganska stor Doberman?

    SvaraRadera