söndag 24 november 2013

Vad har du gjort idag då? Njae, hängt lite bara...




Jo, när vi har tränat, varit ute och dessutom fått mat, då vill alla vila och det är så tråkigt.
Då går jag till hemliga stället bakom husses säng. Där är det alltid så KUL! Man kan värma sig i solen och försöka fånga sina öron som fladdrar så häftigt mot väggen.

Fast jag får inte hålla på med det :-(
Mattes tråkiga kompis, den där Memea säger att det inte är bra, och en mani. Så matte har sagt till alla i hela Vita Huset att jag inte får jaga rådjur, älgar, vildsvin, kaniner, råttor, ljusstrimmor och nu inte ens mina egna öron.
Men man ÄGER väl ändå sina egna öron?? Va! Va! Va!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska ge ut en bok med dina trevliga berättelser om dina djur :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Birgitta
      Kanske en dag att jag klarar att ta mig i kragen. Eller så hänger jag lite här i bloggen bara :-)

      Radera