onsdag 6 november 2013

Varmt så in i baljan

Idag har vi frusit hela dagen. Usch säger jag bara för november, vintertid, regn, grått och dimma. Helt värdelöst, det finns faktiskt INGET bra alls med november.

Hela dagen har det varit rått, regnigt och ruskigt ute.
När man har ett hundpensionat blir det inte mycket vara inne. Helt värdelöst vissa månader under året.

Jag noterade dock att en dusch kan hjälpa på känslan av att vara en vandrande mögelklump. Vaaaaaarmt vatten, två och lukta gott är nice.
Tyvärr gillar jag inte att basta, men det finns det andra i familjen som gör. Under min spa-kvart träffade jag på den här trion i bastun. Där är det varmt så in baljan......
Husse, Dolly och Grisen.
De håriga katterna bara skakar på huvudet åt sina knäppa kompisar. Det gör förövrigt vi med :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar