torsdag 21 november 2013

Tröttsam dag - Fast GLAD!



Idag är det en dum dag. Så jag fokuserar på det som är bra.

Till exempel är Rosa rund som en boll. Hon har haft en date med en av de snyggaste siameser jag vet, och inne i hennes mage ligger en kombination jag velat göra i många, långa månader.

Och JIHAAAAAAA!!!! Igår såg vi att Narnia minsann och är i väntans tider. Så när dumdagen tar överhand, kopplar jag på de-glada-kattnyheterna-och skrattar :-)


Jean Dark Rosa Pantern SIA b PRA normal
e. Jean Dark Filurkatten SIA b 
u. Jean Dark Iridessa OSH b

La Bell Jumping Jack SIA n PRA normal 
e. CH Sirius Naryschkina JW SIA n
u. CH Cross Bow Crest Hell of a Lady JW OSH b

Jean Dark Narnia OSH h 24 PRA Normal
e. Jean Dark Ior OSH b 24 
u. Jean Dark Yan Lin SIA h

CH Fi*Sultsinan Simply The Best SYS b 03 PRA bärare 
e. GIC Xeron Happy Jungle JW OSH n 03 
u. Himmeltinden’s Melody of Love SIA n

Och minsann så har jag en hemlis. Hon skall träffa en snygging idag.... Och blir det resultat av det hela skall jag berätta det om några veckor för er alla.
Trallalalaaaaaaaa :-)
Mjau.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar