fredag 29 november 2013

Får jag presentera

2013 års sista nykomling; SIMON!

Imladris Indil Simon Templar OSH w 64
e. Imladris Indil Equador SIA d 21
u. Torayuki-Sachi-Rei  East Asterisk OSH w 61

Simon <3 


Jag älskar vita katter - det är så vackert!
Och svårt.
Vita siameser och orientaler -snygga- växer inte på träd. Vi har haft en här hemma, ryska Socker, som tyvärr visade sig vara steril och med henne försvann också mina drömmar om vita kattungar med vårt prefix.

Jag har letat i många av världens hörn, men inte hittat något som passade. Vita, men inte tillräckligt bra. Tillräckligt bra, men inte vita. Lovande vita - sålda.

Och så... i Ungern föddes en fantastisk kull, dessutom efter min favorithona, den ryska Sasha och med ungerska Equador som pappa.
Och här finns vår snövita lilla plutt - SIMON!

Snart på väg till Stockholm. Som vi längtar!

Tack Renata och Gabi för denna lilla sockertopp. :-)



2 kommentarer:

  1. bedårande! och vilket gulligt namn på honom :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vacker liten kille, söt som socker!! :)

    SvaraRadera