torsdag 22 maj 2014

Snart hejdå

Packar. Letar grejer. Solkräm?
Usch jag är flygrädd.

Frankrike ska snart ta emot oss. Dottern och jag har knappa dygnet kvar i Sverige!
Oj så spännande och kul det ska bli!!

Djuren hänger oss hack i häl. Småhundarna letar godis i packningen. Storhundarna hänger vid mitt ansikte och försöker klura ut om de år följa med.
Lilla Ivy sitter nere i hallen vid ytterdörren.
Jag har ropat flera gånger men hon vill inte komma upp. Rädd att missa matte när hon åker, fast besluten på dvärgpinschervis att följa med.

Dåliga samvetet gnager som vanligt i mig. Jag vill ha med dem. Packar vidare och skrattar åt tanken - Domaren kommer early in the morning, installerar sig i tältet, skriver under alla papper och vill ha hjälp att passa de sex hundarna medan hon arbetar....! Haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar