onsdag 7 maj 2014

Internationellt liksom



Igår fick jag brev från Texas.
De ville ha svar också.
Kändes busigt annorlunda att posta mitt lilla svenska brev ända till Texas.
Texas med sand, cowboyhattar och kossor typ.

Förra veckan fick jag förfrågan från goda vänner i Belgien om jag vill bo hos dem istället för på hotell i Frankrike när jag ska döma dobermann i slutet av månaden.
Nästan samtidigt fick jag hjälp att hitta bra hotellrum i Oslo när dvärgpinscherspecialen går av stapeln och jag ska få döma även där :-)

Imorgon har jag telefontid med det holländska kattförbundet där vår fina importhona kommer från och när jag får tid ska jag anmäla våra tre hundar till Världsutställningen i Finland. (Och ja, jag VET att det billigaste alternativet just gått ut)

Tankarna på att åka till Split även i sommar har jag inte släppt helt - förra året i varma Kroatien var fantastiskt!!
Och såklart vi inte kan hålla oss ifrån titelutställningarna i Tyskland.

Och ja, just det. På fredag åker vi till Dejlige Danmark och tävlar med hundarna i dagarna två i Roskilde.

Det här med hund, det är verkligen härligt utvecklande!

1 kommentar:

  1. På ett eller annat sätt " betalar" det sig med att vara duktig på det man gör. Å det är du! :-)

    SvaraRadera