söndag 23 mars 2014

Grisar i hundvärlden



Jag sitter i en bil och väntar på mitt resesällskap hem till Stockholm. Helgen har varit fantastiskt lärorik och inte minst rolig.
För jag tycker det är skoj att döma hund!

Nu hänger jag här och trummar på ratten, suckar över att vi kommer landa i Vita Huset långt efter midnatt och funderar samtidigt över varför vi är så grisiga i hundvärlden.

För varför ÄR vi det??

Jag fick höra att det låg snus och snusk i herrarnas sån där urinoar och damernas finns inte längre.
Damernas heter numera Trash rummet och vi har gjort det alldeles själva!!
Faktiskt börjar jag tro att många hundmänniskor är helt ouppfostrade och kanske vi ska gå tillbaka till forna dagar med bastanta matroskvinnor som dassvakter igen?

För alltså hörni,  vad ÄR det för fel på papperskorgarna? :-(


Jag ser två papperskorgar, och papper på golvet.?.




2 kommentarer:

  1. Äckligt är det som f*n :(
    Undrar hur det ser ut hemma hos dom som bara släpper skräp där dom står och går, inomhus framförallt?!

    SvaraRadera
  2. Snusk! Man förundras......./D

    SvaraRadera