lördag 15 mars 2014

CERT


Lillmatte visar fint och Twiggy står stilla på alla sina fyra tassar.
Jag febersnörvlar utanför och fotar mammastolt med mobilen

Hemma. Städat. Matat kattungar och hundvalpar.
Trött efter dagens begivenheter.
Twiggy är inte trött.
Hon har ätit:
Två par skor
En flugsmällare (var hittade hon den??)
Husses glasögon (Han vet inget)
Innehållet i kattlådan
Halva min middag (jag är ändå sjuk och orkade inte äta upp, men måste hon sno?)
Katalogen från utställningen idag
Tändaren till spisen (stulen från spishyllan, och ja jag VET att det är farligt)
Samt sin egen certrosett

Middagen för hundar ville hon inte ha.

Jag förlåter henne, för idag ställdes hon ut i juniorklass på Vinthundsklubbens special och fick CERT och blev tvåa bästa tik.
Ganska bra för en som nyss var baby.





2 kommentarer:

  1. Grattis til Twiggy for alt hun har rukket over i dag :)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Twiggy. Och duktiga Felicia!

    SvaraRadera