fredag 21 juni 2013
Tummen ned och OGILLA!
Hittade just detta på Agrias sida, satte kaffet i vrångstrupen och blev redigt sur.
Tack och lov har jag inte Agria, men en del av mina valp och kattköpare använder sig av bolaget.
Jag blir lite rädd när jag tänker på vad som händer om man som uppfödare måste kejsarsnitta sin tik eller katthona under akuttid/vardag. Svårt att planera in i förväg att man kommer att behöva veterinärhjälp.....?
Och det går knappast att vänta till klockan 17:01 om ens djur bryter ett ben eller blir påkört.
Njae, inte så kul beslut detta, och jag funderar vidare på om Agrias alla kunder verkligen tagit del av detta nya beslut?
Många frågetecken är det.
Själv är jag glad att jag inte har Agria.
Här har vi våra djur försäkrade:
http://kenneljeandark.blogspot.se/2012/11/if-something-bad-happens.html
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag har oxå IF. Tycker dom är super, bra villkor och alltid fint bemötande.
SvaraRaderaHar haft IF i 11 år nu och är fortfarande nöjd kund. Riktigt bra att ha och göra med. Gillade deras självsäkra reklam förrut "fråga våra kunder vad de tycker om oss".
SvaraRaderaVi har alla våra försäkringar i IF och alltid blivit snabbt och trevligt bemötta vid olyckshändelser...rekommenderas varmt!!
SvaraRaderaJag satte min frukost i halsen och blev sur jag med.
SvaraRaderaVi har Gomez hos Agria men kommer att flytta honom och Fellini (IF) till Folksam i höst/vinter. Vi är verkligen inte nöjda med någon av dom längre. Bara strul och dåliga bemötanden. :(
Nu har ju inte vi någon akut/natt-tid i Falun så vi får åka till Strömsholm om det krisar sig. Inte heller så kul..
/Jenny
Har tyvärr Agria för båda våra hundar men ska byta så småningom. Har iofs aldrig haft några problem med ersättning, men de är lite dyra...
SvaraRaderaDock så har Agria kommit ut med ett förtydligande som iaf gör saken lite bättre!
Läs gärna här: http://www.agria.se/hund/artikel/fortydligande-angaende-jour--och-akutavgifter
Hälsn. Eva, Lectra & Lahkki