söndag 2 juni 2013

Hon är MIN!!




Så kom den. Ända från Italien.
Twiggys stamtavla, med mamma, pappa, far och morföräldrar. En massa Sobra namn, med titlar som jag knappt känner till.
Spännande, för om jag ser en dobermannstamtavla så kan jag nästan varendaste hund. Uppåt, nedåt, och åt alla håll och kanter känner jag till alla vovvar.
Men inte här.
Förutom en – Sobers Trussardia. Hon är nämligen M.I.N :-)


Just nu leker hon med sina kompisar och släktingar på kenneln i Italien. Om få dagar flyger jag ned för att hämta henne, och Twiggy (som hon skall kallas för) blir svensk. 


Vita Huset får hem sin greyhound. 

4 kommentarer:

  1. OCH DET SKA BLI HUR SPÄNNANDE SOM HELST...Du får ha ett vakande öga på henne när jag kommer o hälsar på så hon inte slinker in i min bil ;-) mohahahhaa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du blir kollad med LUPP innan du lämnar huset...! I promise.
      Twiggy stannar här.
      Jag kan ta med en valp till dig också när jag hämtar henne?
      Eller så vet jag en kennel som har dobermannvalpar just nu, och en kull på G ;-)

      Radera
  2. GRATTIS GRATTIS !!!
    Är inte alls avundsjuk.... lovar....

    Vinthundar är något alldeles speciellt <3

    SvaraRadera