torsdag 26 juli 2012

Sista dansen :-)

Sådär.
Nu är de små bebbarna flygfärdiga. 
De är åtta veckor, vaccinerade, veterinärbesiktigade, vaccinerade och noga utvalda av sina nya familjer. 

Våra femlingar blev just förevigade för sista gången här hos oss, och jag ser med stor spänning fram emot deras framtid. De är prydliga, välsvarvade och har jättefina detaljer. S-valparna har varit en härlig kull, matglada, framåt och superbusiga. 

Vi på Jean Dark önskar alla valpköpare STORT lycka till, och välkomnar er nya till oss i gänget, och inte minst till dobermannvärlden! 



Jean Dark Sweetheart

Jean Dark Salming


Jean Dark Snö Of Sweden

Jean Dark Storm

Jean Dark Signature

5 kommentarer:

  1. Grattis Ni 5 nya ägare som får förvalta dessa små hjärtegryn...En väldigt jämn fin kull och jag är mäkta avis...Känn ingen press MEN- Hoppas ni alla förvaltar dem väl och visar upp dem på några utställningar i framtiden -för en gammal räv som mig vill gärna se vad det blir av dem...och jag har en stark känsla av att det kan bli nåt stort av samtliga 5...alla är väldigt bra!
    Grattis till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar dem, Birnilla:-) Jag är som du - avis....
      Det skall bli så skoj att följa dem. KrAm

      Radera
  2. Super fina valpar !!
    Lycka till med dom <3

    SvaraRadera
  3. De är jättefina, kul med nya stjärnor!

    SvaraRadera