söndag 18 mars 2012

Nya bilder

Efter en mastodontresa till Malmö tur retur, sena kvällar med skojsigt sällskap, tidiga morgnar och låÅåÅåÅång dag i mässhallen anlände vi sent hemma och tumlade i säng.

När jag slog på datan för att kolla mailen hade efterlängtade bilder på nykomlingen tickat in. Och vilka bilder! Sol, värme och en chokladprinsessa som snart skall bli min strålade i kapp. Det känns så spännande, och för er som också undrar publicerar jag en av fotona på lillan.
Hon är redan döpt, men ingen -utom jag- i familjen gillar namnet, så hon får vara anonym ett tag till:-)

Vår lilla nya fröken. Pigg, busig, sprallig och totalt cracy, enligt sin uppfödare.
Phu, vi får njuta av lugnet i Vita Huset tror jag, för snart är det väl slut på det.....

8 kommentarer:

  1. Anne Werner Friskman18 mars 2012 kl. 17:36

    Kan ju inget om Dobbisar, men hon ser jättefin ut !

    SvaraRadera
  2. Marina och Kenzo18 mars 2012 kl. 19:26

    Wow - det säger väl allt! Super fin!!!

    SvaraRadera
  3. Wow! Vad månde bliva av henne!! Jättefin ser hon ut:-). Ska bli spännande att få se henne...

    SvaraRadera
  4. Mums! Såå läcker!

    SvaraRadera
  5. Urfin! Rulle längtar....

    SvaraRadera
  6. Hon är super läcker! All lycka till med din nya prinsessa!!

    SvaraRadera