fredag 23 mars 2012

Fast i chokladfabriken

Det har trillat in en hel del mail angående lillan. Många undrar om henne, och jag kanske skall tillägga att även hon är kuperad. Tyvärr. Det är inte ett val jag har tagit, och inget jag är glad över - vi vill ju tävla. Men för mig är det viktigaste att ha bra hundar i aveln, och jag vill ha den bästa, oavsett svans eller öron.

Vidarebehöver vi fylla på med svart, vi har mycket brunt på Jean Dark. Dock är de två bästa i de bästa av kullar jag kunnat nosa upp, bruna. Ja, bruna. So, here we go again. Ytterligare choklader till oss:-)

Tack för mailen, jag skall tänka lite, och återkommer.

3 kommentarer:

  1. Brunt e snyggt:-)

    Magnus 0 Mexx

    SvaraRadera
  2. Å gult e fult - eller hur var det nu? /Doris

    SvaraRadera
  3. Du har rätt Doris. Men ibland får man ta det onda med det goda.-)

    SvaraRadera