lördag 9 april 2011

Linslusar från Vita Huset



För en tid sedan var ICA KURIREN på besök hos oss. De ringde förstås innan, en trevlig dam, som ville prata med mig. Jag förklarade snabbt och ganska kort att jag inget ville köpa. Jag verkligen avskyr telefonförsäljare…. 


Kvinnan lyssnade klart, och presenterade sig igen. Jag lyssnade inte då heller, utan förklarade att jag jobbade, och inte hade tid att handla per telefon. 
Så fick jag skämmas lite - den trevliga rösten i andra änden förklarade -återigen- att hon inget skulle sälja, utan ville komma till oss och göra en intervju. Hoppsan! :-)


Bra reklam för oss givetvis, tur att reportern stod på sig, och inte tröttnade på den sura hunddagistanten på Vita Huset…. 


Dagen efter kom en reporter och en fotograf och delade några timmar med oss i Vita Huset, alla djuren och arbetet. 


En del av allt detta kan man läsa om i nummer 15 av ICA Kuriren som utkommer den 11 april. 


Vår Gandlaf pryder framsidan:-)




5 kommentarer:

  1. Wow! Va häftigt!!! Den måste jag köpa och läsa:)
    Ha en fin vår!

    //Linda

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Där fick man sig en påminnelse om att det ibland är värt att lyssna på vad folk har att säga först, hahaa. Ska köpa tidningen när den kommer ut.
    Hälsningar Katja

    SvaraRadera
  3. Superkul :-) Jag ska också köpa den...Sveriges bästa hundpang-är jag helt övertygad om OCH renaste!! Vilket är urviktigt för mig! Stolt över dig kompis!kram

    SvaraRadera
  4. Oi så moro! Kul med vellfortjent reklame! :o)
    Synd vi ikke får lest det her, men forhåpentlgivis kommer jeg en tur over påske og kan lese da :o)))

    Stor klem

    <kaja

    SvaraRadera
  5. Så fina så! Värsta bästa pensionatet :)

    SvaraRadera