fredag 21 februari 2014

Kinesvalparna - tre veckor

Här kommer veckans uppdatering för er som vill  veta hur Sagas fem små ungar ser ut. Redan nu ser man hur färgerna börjar förändras. Vill ni se de små från start KLICKA HÄR och HÄR

Femlingarna skäller ibland, piper och gnäller om de är missnöjda, morrar och försöker busa med varandra och kravlar omkring på sin tålmodiga mamma. Snart är de ute ur boet och röjer på golvet! :-)


Jean Dark Always and Forever
Nakenhane

Jean Dark A Sunday Smile
Puff hane 

Jean Dark Always on my mind
Puff hane 

Jean Dark Annies song
Naken tik 

Jean Dark A Song For You
Naken tik 

4 kommentarer:

  1. Va fina.. Jätte gulliga små valpar!

    SvaraRadera
  2. Men åååå. Herregud vilka små grisar!

    Försöker få Liam att kolla på bilderna, han tror att jag har fått en hjärnblödning; "Varför får jag datorn upptryckt i ansiktet"? Men jag är säker på att han vill ha en till lillasyster... Hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. En till lillasyster? Nu hänger jag inte med riktigt Rebecka men det är inte meningen heller att en random kille som mig ska göra det. Men valparna är ju riktigt fina.

      Radera