tisdag 11 februari 2014

Ett GREYHOUNDÅR - TWIGGY


Årstider är vackra
Greyhounds likaså

Här får ni några bilder
Att titta lite på


SOBERS TRUSSARDIA  född 2013 02 11
Ett helt år fyllt av glädje :-)

TACK Bitte och Pieri för den ALLRA finaste greyhounden i Världen!
Tänk att just vi fick henne <3

--------------------------------------------



4 veckor

7 veckor

6 månader

12 månader

 --------------------------------------------------



Några veckor


Några månader
 ---------------------------------------



Babyspring

Vuxenspring
 ---------------------------------------------

BIS-Baby Skokloster 2013! 

Sista gången innan vuxen; BIR-Valp i Danmark
---------------------------------------------


Vänner är skönt att ha :-) 

Men ofta vill jag sova själv

Tröttsamt att läsa barnens läxor... 

Hm, vad bor här nere??

Jag kan FLYYYGA!! (Fast jag ser bara med ett öga....?)

De har lärt mig "sitt" 

Ibland springer jag snällt

Men oftast inte :-) 

Dobermanns är INTE snabba (Fast de tror det)


Min egna bodyguard <3 

Konstig kompis, men helt okey

TWIGGY!
<3 









7 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder på fina, gulliga, vakna, levande Twiggy! /D

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder <3

    Hejsan! Kika in på denna nyöppnade hundbutik.
    Mysiga artiklar för dig och din bästa vän!

    http://tassainhundshop.se

    SvaraRadera
  3. underbara bilder! älskar greyhound :)

    SvaraRadera
  4. Nu ska vi se om jag lyckas, om jag väljer "anonym" ? Underbara bilder, men blir lite full skratt och känner igen mig över hur innerligt man älskar dem.... Tänker på dom gånger du skriver om hennes hyss och smitningar och hur billiga dom är då ;) /Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sedärja! Du lyckades ju! Jag är skyldig dig ett inlägg då. Det kommer, om några dagar :-)

      Ja, ibland är hon billig, vår Twiglet, men oftast och mest bara vår lilla-stora Prinsessa <3

      Radera