lördag 22 februari 2014

Blixten och en tjej

Ja, människorna sade att jag skulle få träffa en tjej. Eftersom jag ju verkligen gillar tjejer! Kul faktiskt, och så blev jag så glad! Mina människor är jättesuper-schyssta.

De har liksom fattat att jag börjar bli stor och behöver träffa brudar.

Jag väntade och väntade, ända tills de kom en dag och sade att hon var här. Jag nästan dansade ut från stallet, och tittade överallt efter henne.
På vägen stod de, människorna, och de såg lika förväntansfulla ut som jag kände mig! Och jag tittade och tittade, men ingenstans såg jag henne.
Jag trodde nästan de skojjade, fast så puttade de fram en som hette Indra. Och den där Indra var iallafall INTE en häst.
Hon slickade sig om munnen, pep och puttade och grejjade. De sade att hon löpte, och jag hoppades att hon skulle löpa sin väg, fast det gjorde hon inte.

Otroligt DUM tjej iallafall. Jag bet henne. Och sen så gick jag tillbaka till Florida och min egen hage.
Det där med tjejer får nog vänta. Iallafall så vill jag ha en riktig tjej.
Om jag alls vill ha nån.

Sådetså.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar