fredag 26 april 2013

Fölet i magen... Rolig bild

Jo, det är ju så att Juliet har en baby i magen. Tror vi iallafall, för om hon inte har det är hon ruggigt fet....

Så nu går vi här och väntar på våren, som snart är här på riktigt, så vi kan vänta på sommaren för att slutligen invänta vårt föl.

För en tid sedan snubblade jag över den här bilden på nätet, och när jag nu tittar på vår egna blivande mamma ser jag med helt andra ögon på hennes kropp :-)

Dessutom läser jag om hästförlossningar som en besatt. Inte är det som en valpning....
http://www.veterinaren.nu/hast/bra-att-veta/avel/folning-hast/


Rolig bild

"Feather" född 2012
Dotter till vår Juliet och Lady Killer
GISSA om vi önskar oss en Look a Like med Feather...!! :-)

Alamos Sirs Lady Killer - blivande pappa

Lady Killer

Lady Killer

Lady Killer

Hm, när jag ser de här fina bilderna funderar jag på om vi kanske skulle utöka hemsidan med info om våra Amerikanska Miniatyrhästar:::?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar