onsdag 19 december 2018

Jefla skit


Det är sen kväll. Husse och jag ska kolla film.
Magen knorrar och vill ha socker/läsk/glass/onyttigheter

Bara det att ALLT smågodis konfiskerades och käkades upp av Annie under eftermiddagen. Bara pappåsen låg kvar och skramlade...

Glassen är slut och lussebullarna (HELA FEM STYCKEN!!!!) snodde Saga och ÅT upp. Helt jefla otroligt om ni frågar mig.
Yngsta dottern fångade henne mitt i akten, och hundkräket vägrade spotta ut en endaste smula.

Alltså. FEM lussebullar...! Hon är galet rund om magen nu, ganska dämpad, rapar en del och har nog ont.
Jag med, tom mage skramlar och känns obehaglig. Saga somnade och hade ingen lust att prata med mig. Tittade upp med ett öga och sade att vi kunde ha ett snack när jag inte var så sur. Va.

Dessutom är Felicia bortrest, och jag vaknade upp till detta i morse; 





Jag älskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundar Jag älskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundar Jag älskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundar Jag älskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundarjagälskarhundar





För den som vill läsa mer om Saga finns lite HÄR och HÄR och till sist, HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar