fredag 9 december 2011

Huvudvärk på bild



Så är då Familjen Addams bilden klar.

Fotografen Linda Berggren ville ha ett fotografi av en stor familj med många djur. Hon önskade att alla skulle vara finklädda och glada, och jag kan säga att vi alla gjorde vad vi kunde. Både de på bild, och alla engagerade utanför.

Själv var jag orolig över hur denna idé skulle bli på bild egentligen, men efter att ha sett slutresultatet är jag imponerad! Tänk att vi kan se ut sådär också:-)

Själva tavlan hänger som sagt var i en monter på Älvsjö Mässan i helgen, och sedermera flyttar den hem till vår ena vägg här i Vita Huset.

TACK Linda, för att vi fick vara med!

14 kommentarer:

  1. Superläcker bild på läcker familj! Vilken fotograf så duktig! Väldigt kul att ha sedan, inget man gör varje dag.

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin! Å jag har förstått vilket jobb det var att få till den.

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker bild, den blev riktigt bra:-). Vilket jobb det måste ha varit att få till den!

    SvaraRadera
  4. Ni är så fina <3. Som jag skrev på facebook, fantastisk familj, fantastiska djur, fantastisk fotograf. Kram

    SvaraRadera
  5. Superläckert foto av hela familjen!!! Mvh, Monica Garbeklint

    SvaraRadera
  6. Härlig bild !!!

    Ni är så fina allesammans !!

    SvaraRadera
  7. Kan inte säga det bättre än Ammi!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Imponerande, så fin och rolig i sin utformning. Ni är fantastiskt vackra!

    SvaraRadera
  9. Verkligen snyggt foto!

    Hälsningar
    Lenis

    SvaraRadera
  10. TACK alla! Jag är så glad att bilden blev av:-)
    Nu ståtar den fint hemma på väggen, och jag drar på smilbanden varje gång jag går förbi. Den var värd all huvudvärk.

    Fotograf Linda Berggren är ett geni på att få till fina resultat av människor och djur!

    SvaraRadera
  11. Det blir ju strålande resultat när ni vågar lita på att jag faktiskt inte är galen utan vet precis vad jag sysslar med :-)
    (Jag hade dock migrän när jag kom hem, men det var det värt med tanke på det fina resultatet :-) )

    SvaraRadera