fredag 13 december 2013

Detta bör man inte blogga om

Men jag gör det ändå. För det är så sjukt.
Det är kul med djur - för det mesta. Men ibland gör de saker som jag liksom bara INTE kan fatta?

Häromdagen var vi ute i stallet och hundarna var inne. Katterna också.
Ibland när hundarna är ensamma hemma gör de saker de inte får. Föralldel gör de saker de inte får ibland när vi är hemma också....

Tex så gillar kineserna att ta sig upp på köksön. Där kan de ibland få fatt i frukt (ja de äter och älskar det) och ibland annat smått och gott som någon i familjen glömt att plocka undan.

Och ibland lämnar någon liten rar hund eller katt en liten sak till oss också. Den här lilla saken fick mig att gå fullständigt bananas, och klorinskura allt och lite till.
Djuren tittar sött under lugg och jag blänger irriterat på dem alla och undrar VEM som är den skyldige. Det får jag förstås aldrig veta.

Dottern säger att det var en katt (pga lukten)
Jag tror att det var en hund - hur fick den lilla älsklingen annars upp lådan??




Ps, Ena dottern tyckte INTE att man visade detta i bloggen. Opassande och INGEN vill någonsin mer bli bjuden på middag i Vita Huset.
Jag håller med.
Så nu vet alla att vi knappast lever i en rosa dröm här i Vita Huset!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att en av hundarna öppnade lådan, och att en av katterna sedan lämnade presenten. Nog för att kineser kan hitta på en del, men detektiven i mig säger att det måste vara mycket osannolikt att de använder en kökslåda på detta sätt…

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Åsa.... Jag undrar också vem det är. fast vid närmare eftertanke, kanske lika bra att jag inte vet. Hehe!

      Radera