tisdag 25 oktober 2016

Exotiskt på Bali


Idag har vi bränt oss.
Idag har vi ätit gott.
Idag har vi badat så länge så jag fick russinfingrar.

Vi är heeelt slut av att göra typ - Inkentinken.
Så det här med att blogga orkar jag helt enkelt inte.

Ni får hålla till godo med en härlig hundbild:

James den exotiska. 
De här två herrarna träffade jag i en bar vid stranden. De satt där hela dagen, med bara korta avbrott när den fyrbenta fick svalka sig i havet.
Jag kunde inte låta bli att fråga om jag fick hälsa, klappa och prata lite, vilket hussen blev ytterligt stolt över. Fota fick jag givetvis också - men helst bara hunden.

Vovven hette James, var en mycket älskad familjemedlem, och hade noga valts ut eftersom hans ägare tyckte det var exotiskt att bo på Bali, och faktiskt äga en polarhund.

Jag berättade att jag var på Bali för att jag skulle döma en hundutställning. DET tyckte James husse var fantastiskt kul, han skrattade gott en lång stund.
Tänka sig! Hundutställning i Indonesien!!
Jag skrattade också, tänka sig - en POLARHUND på Bali!
Och så skrattade vi lite till, och gick var och en till sitt.
(Fast det vara bara för att få till slutet, jag gick, James och husse satt kvar och minglade i baren tills det blev mörkt)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar