tisdag 15 juli 2014

Triss i lycka

Ibland är livet bra, ibland mindre bra. Så är det för alla, jag vet. :-)

Just nu är det ganska mindre bra hos oss, och när det blir så tappar jag bort mina tankar. Eller, ja, de finns kvar men jag har dem för mig själv och på annat håll.
Men snart är det säkert bättre och då är jag tillbaka mer kontinuerligt, och fram tills dess blir det kanske färre inlägg och lite mindre tankar.

Vilket kanske inte är det sämsta ;-) 

TRISS I LYCKA
Dobermann x 3
Här ovan är tre underbara dobbisar, olika åldrar, färg och kön, men alla med gemensamma nämnaren - de gör en G.L.A.D!

Ammis och Anders fina trio, Gossip, Rulle och Tjorven, får mig alltid att le och känna mig stolt och glad;

VICE WORLD WINNER- 10 VDH CH SUCH NUCH FINUCH DKUCH NORDUCH INTUCH LP II SDV ungh-06 Neumünster Jugendsieger -06 SPH III Jean Dark Gossip 9 år
Sdv Ungh-13 Rare Gold 
Jean Dark Timeless 




1 kommentar: