torsdag 10 juli 2014

Iförrgår


Passade vi på att besöka Stockholm, träna stadsmiljö och titta på folk.
Jag är ju egentligen inte alls en citymänniska, utan trivs bäst på landet där det är lugnt och ganska behagligt tyst.
Fast ett par timmar i stan kan vara kul, och speciellt om man kan träffa kompisar och kanske gå på café. Vilket vi gjorde.

Avslut med att fixa till Zelda och Nemi och jag fick syn på några fina tavlor som visade sig vara beställda från en spännande bok som hette Slumdogs of India.
Åsa tyckte så mycket om bilderna och beställde dem från bokens författare, som ju är fotograf. De var fantastiskt fina!





Tack ÅSA för en kulig förmiddag och god mat! Jag ser redan fram emot nästa gång :-)

Som vanligt är jag dålig på att fota, bild finns på Åsas blogg där hennes två och mina två fyrbenta poserar snyggt.
Roligt att vår kvartett funkar så fint, och alla samtycker till att äta lunch och ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar