torsdag 3 april 2014

Utmaning

På Facebook och Instagram leker de en lek.
Man ska publicera vardagsbilder, x antal, och kasta bollen vidare.

Idag fick jag bollen på mig, dvs jag utmanades att lägga ut bilder från min vardag.
Gör jag något annat?
Näe.. Bloggen här är hopplöst full av bilder från min djuriga dag.
Alla dagar i veckan.
Och här kommer två till. 

En från morgonen, hundpromenaden, tystnaden, glittret och solen.
Hunden som kissar :-)

Och nu, nästan midnatt. Alla sova, tyst i huset, endast dottern vid datan är vaken.
Och katten.
Den sträcker njutningsfullt på på sig. Rullar och vrider kroppen, full av behag och lättja.
Eld är vackert, varmt och stämningsfullt.

Jag lämnar henne framför spisen. Tassar tyst in till sängen.
Godnatt från Vita Huset




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar