måndag 5 september 2011

Som hund och katt

Jean Dark Donald Duck är en vacker orientalkille med bestämda åsikter. Tex har han bestämt sig för att han -i hundväg- bara gillar dvärgpinschrar, och inte kineser.
Eftersom Donald inte bor hos oss spelar det inte så stor roll, men kan vara jobbigt när vi hälsar på hemma hos honom.

När ena dottern skulle på besök hos Dondon med familj, och ville ha med sig vår lilla valp, Luna, kände jag mig lite orolig över vad den unga slyngeln skulle kunna hitta på.

Nu behövde jag inte oroa mig. Den röda buskatten föll pladask (vem gör inte det i och för sig!) för vår näpna lilla   kinesflicka, och duon blev bästa lekkamrater.
Felicia var klok och förevigade dem, bilder som jag tycker är både vackra och roliga att se.



3 kommentarer:

  1. Men så fina bilder! Ja, man kan aldrig veta i förväg vad de fyrbenta ska tycka och tänka om saker och ting....:-)

    SvaraRadera