söndag 18 september 2011

Hopp och studs i Vita Huset

Häromdagen har döttrarna varit framme med sina kameror. Som vanligt har de båda lyckats fånga livet och djuren i full blom, och jag blev glad att se våra pigga små juniorer i full blom;

Jean Dark Fun Light strax innan han flyttade till sin nya familj

Jean Dark Love Me Do
Letar ny familj

Jean Dark Last Christmas
Letar också nytt hem

Jean Dark Happy
Hoppade rakt in i våra hjärtan, och stannar hos oss

Jean Dark Happy
HoppandebusandespringandeGLaD


Jean Dark Quicksilver sötaste glaaad:-)

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga valpar och katter ni verkar ha! Vi har funderat på en Dobermann nästa år, en svart tik. Fast nu när vi ser era fina bruna blir vi nästan sugna på en brun istället. Jag har massor med frågor kring rasen och klubben då vi i vår familj vill vara aktiva med vår hund. Men vi skickar ett privat mail till er med alla frågor. mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria, alla dobermann är underbara, oavsett färg, men det är ju ingen hemlighet att jag älskar en fin brun sådär alldeles extra. Ni är välkomna med era frågor, men jag vill också nämna att Svenska Dobermannklubben har ett frågeforum, "Frågor och Svar". Det som är bra där är just att alla andra som också är intresserade av rasen får ta del av både frågor och svar. Bästa sättet just att lära sig mer.

    Jag skall givetvis titta på ert mail dock, så hörs vi:-)

    Mvh
    Jeanett

    SvaraRadera