tisdag 13 september 2011

SW Kattshow i Uppsala



Så har den stora, alltid intressanta och mycket spännande SW gått av stapeln. Tyvärr kunde jag inte delta, inte ens vara med, på grund av arbete. Trist att missa alla dessa vackra katter, och jag försöker trösta mig själv med att det redan är inplanerat ett stycke SW för mig själv nästa år. Ja, 2012.…. Inte någon enkel tröst för den som har svårt att vänta.

Men så är det, och jag längtar redan:-)

Det här året försvarade den unge, och mycket lovande Jean Dark Hjärter Kung våra färger, och det får man säga att han gjorde med den äran!
Lilla Baloo som han kallas, vann, blev Bäst i Variant och Nominerad!! Otroligt bra gjort i den enorma konkurrensen - jag är hur stolt som helst! GRATTIS till matte Jill, och tusen tack för att du är så ambitiös med vårt Hjärtebarn!


2 kommentarer:

  1. Grattis! Inte bara snygga hundar minsann...inte för att jag är förvånad kära kompis...men det är ändå en bedrift...och framförallt är ju alla Jean Dark katterna så himla trevliga och sköna!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Han är så fin :-)

    SvaraRadera