torsdag 24 mars 2011

Frågor och svar

Sedan 2006 har jag jobbat med ”Frågor och svar” inom Svenska Dobermannklubben. Det har varit roligt, intressant och oerhört givande att få ta del av alla de kluriga, annorlunda och många gånger personliga frågor, medlemmar och rasintresserade ställt.

Jag har gjort mitt bästa, och jag hoppas att de flesta som haft funderingar fått svar på sina funderingar.

Efter fem års arbete med detta, känner jag dock att jag behöver ta tag i annat i livet, och kanske prova på andra saker.
Jag tänker också att det kan vara bra med andra förmågor som svarar på alla de frågor som dyker upp för de som är intresserade av rasen dobermann. Utveckling är alltid bra, och med tanke på alla peppade och ambitiösa nya förmågor som nu vill jobba med klubben känns det som ett passande tillfälle att låta någon annan ta vid, och fortsätta svara på kluriga frågor.

Jag vill också passa på att TACKA alla positiva människor som mailat och pratat med mig om just Frågor och Svar.
Det har varit jättekul att möta Er!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du slutar :-( . Jag har verkligen uppskattat att läsa Frågor och Svar. Det är ett bra uppslagsverk när man är intresserad av dobermann.

    Hälsningar Elin

    SvaraRadera