tisdag 27 januari 2015

För ett år sen



Ja, för ett år sen skrev jag det här:
På två timmar

Idag har vi alltså födelsedag i Vita Huset. Det har gått ett helt år sedan vår underbara A-kull föddes, och det har gått så FORT!!

GRATTIS alla A-barn med familjer, hoppas ni får en massa gott i dag :-)

Här hemma fick Annie stanna, ett val vi aldrig har ångrat. Annie är glad, social, nyfiken, mjuk, hård, söt, vacker och världens bästa lilla hund.
Som grädde på moset är hon framgångsrik också, inte helt fel när man gillar att tävla!

Grattis till Dig och mig Felicia - vilket år vi har haft! <3


Här är första bilden av våra fem små underverk.
De är alldeles nykläckta :-)

Annie.
Ganska ny på jorden



Här är Annie redan min favorit, och jag ser henne
varenda gång jag går en sväng för att umgås med
valparna <3

Sötaste Anniepannie

Debut på utställning sker på kinesspecialen med
ett STORT antal medtävlande.
Annie och Felicia kniper BIR och BIS!! 

Ut på tur - aldrig sur :-) 

Allt är kul att göra, bara man gör det tillsammans
Sova är ganska underskatta :-) 

TJOHOOO!
På utställning gäller det att springa fint

Annie avslutar året med att vinna sin SJÄTTE TITEL i unghundsklass.
Vi är URSTOLTA och kan knappt fatta det?! :-)
NordJW -14 NOJW -14 DKJW -14 HEJW-14 FIJW -14 SEJW -14
Jean Dark Annies Song

Men mest av allt är Annie bara Världens bästaste vän. <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar