fredag 9 augusti 2013

Sista dagen med gänget

Usch. Jag ogillar avslut.
Jag vet att slut är början på något nytt. Men ändå.

Det är svårt att lämna sommar, sol, vind och hav. Inte minst semester, vila och egentligen bara detta med inga måsten.

Idag har vi hängt vid stranden, hittat en hund, ringt polisen, fått hittelön och proppat i oss värsta middagen. Vi har sett solnedgången och avslutat med en "Havneis". Den största glass man kan tänka sig. Och på denna största glass får man en stor klutt mjukglass, en mosad negerboll (kokosboll, så jag inte förargar någon) lite sylt, grädde och till sist chokladströssel.
Det äter man tills man mår illa, helst slutar man innan, om man inte som jag har dålig karaktär. :-)

Nu är bilen packad, klockan ställd på mitt-i-natten och alla i huset sover. Till och med Twiggy.

Godnatt

Tania ville bara posera för en Frolic

Snö tyckte allt var spännande

Twiggy spanar in utsikten

De här bilderna är i mina ögon alldeles fantastiska. Ammi och Felicia har tagit dem, och jag har fotat av deras kameror bara för att kunna lägga dem på bloggen. Kvalitén haltar, men ändå tycker jag de är otroligt fina :-)

2 kommentarer:

  1. Tre unga damer... Lilla Snö ser ut att ha blivit en vacker ung dam, så fort allt går med valpar och unghundar...

    SvaraRadera