torsdag 9 oktober 2014

58.59,60,61,61,63,64......70,71 och 72. Suck



Ja, jag räknar och räknar. Och jag har inte räknat fel. Jag har koll och blir galen snart av att vänta.
Inga valpar än med andra ord, och den blivande mamman bäddar lite, och tigger mat resten av tiden. När vi tittar på henne, typ tretusen gånger i sekunden, tittar hon tillbaka med sin värsta "jag-vill-ha-grisöron-eller-hundmat-nu" blick och ser irriterad ut när vi inte tycker hon ska äta hela tiden.

Bergis tänker hon att hon inte tänker klämma ut några valpar förrän hon fått äta allt vad hon vill..

Själv tänker jag att förra året när vår T-kull kom var jag utomlands och dömde, vilket är just vad jag ska göra den här helgen också.
Vi har förstås bokat in bästa barnmorskan, IFALL nu mammahund tänker nedkomma när jag rest. Annars hoppas vi att hon får dem NU eller så fort jag landar på svensk mark igen.

Fortsättning följer....








1 kommentar: