måndag 27 februari 2017

Privilegierad


Idag har valpen bajsat på golvet säkert tre gånger. Mamman - dvs INTE jag, utan HUNDmamman- verkade tycka hennes avkomma var supersmart, jag menar, det REGNADE, så hon bajsade också på golvet.

Dominoeffekten spred sig lavinartat, och alla de små kinesäcklena bestämde sig enhälligt för att bajs på golvet was da shit -om ni ursäktar- och att regnet var mitt fel.
Det var helt enkelt legalt att lämna saker (hm) på golvet, åt oss tvåbenta att städa.

Kattungarna åt något (de hittat i huset) som ville ut, och så spydde de. En del. Medan jag städade kunde dobermannen inte hålla sig - hon L.Ö.P.E.R gudbevars och när hon måste ut då måste hon UT. Eller inne.
Det blev inne.
Ganska blött.

Iallafall. Det jag ville säga var alla myntet förstås har fler sidor än ett.
Och jag är privilegierad som får leva nära underbara fyrbenta varelser. Och när de här varelserna får ungar är de alldeles fantastiska att njuta av, varendaste dag.

Visst ÄR de söta!?

💖




Hundvana katter och kattvana hundar 😍


"Hej! Vi hänger med mamma!"

Gummiungar, tre veckor

Mjau! En trio i sötchock

"Mmm, man har ju sett hur hundarna gör.
Fast om det är så gott vet jag inte" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar